Koordinatorka: ravnateljica Edita Feist.
Cilji:
graditi povezavo med strokovnim in osebnostnim razvojem posameznika ter razvojem in uspešnostjo vrtca, spodbujati sodelovalno učenje-sistematično izmenjavo izkušenj in dobre prakse med vrtci oziroma vzgojitelji in jih spodbuditi ter usposobiti, da lahko sami najdejo rešitve za svoje probleme, praktično izvesti izboljšavo in evalvacijo na področju, ki ga izberejo strokovni delavci vrtca in spodbujati sodelovalno vodenje.
Uvajanje sprememb v mrežah učečih se šol in vrtcev smo na podlagi izobraževanja v šol. letu 2019/2020 na temo »Obvladovanje stresa na delovnem mestu« sprejeli naslednje spremembe, dejavnosti:
z dobro organizacijo dela bomo sproti reševali probleme, zato bodo govorilne ure za vse zaposlene 1x mesečno. Govorilne ure bosta izvajali ravnateljica in pomočnica ravnateljice.
Povečali bomo število priložnosti za neformalna srečanja, v obliki sprehodov in krajših pohodov 1x na tri mesece, piknik ob koncu ali začetku šol. leta in 1x letno team building.
V šol. letu 2020/2021 smo imeli izobraževanje na temo »Komunikacija v novi realnosti«. Izdelan načrt, po katerem bomo delovali v tem in naslednjih letih.
Komuniciranje preko različnih medijev za vzdrževanje osebnih stikov in dobro informiranje vseh zaposlenih v novi realnosti.
Vzdrževati osebni stik preko sodobnih medijev in zagotoviti točen pretok informacij.
Izdelana sta načrta izboljšave, po katerem bomo delovali.
V šol. letu 2021/2022 smo imeli izobraževanje na temo »Klima in kultura organizacije med rutino in spremembo« in smo si izbrali področje izboljšave »Medsebojni odnosi in pozitivna klima v našem kolektivu«. Naloge za obdobje treh let so: »Počutnik«, kritični prijatelj, medsebojne hospitacije in neformalna druženja.
V šol. letu 2022/2023 bomo imeli izobraževanje na temo »Klima in kultura organizacije med rutino in spremembo.« (nadaljevalni program).
V šolskem letu 2023/2024 smo pričeli z izobraževanje na temo: Mreženje šol za kakovost in sodelovanje z analitičnim središčem na MVI z vsebino:
Ø Kakovost v vrtcih in šolah krepijo proces samoevalvacije s poudarkom na načrtovanju.
S katerim bomo nadaljevali v šolskem letu 2024/2025.
V šolskem letu 2023/2024 smo izvajali inovativni projekt na temo: DigiTrajni učitelj – skupaj za prihodnost, katerega bomo nadaljevali v šolskem letu 2024/2025. Namen je dvigovanje kompetenc strokovnih delavcev v izobraževanju na področju digitalne, trajnostne in finančne pismenosti ter vzpostavljanja aktivno samoučeče se skupnosti.
Načrt izboljšave, po katerem bomo delovali v tem in naslednjih letih bo vključen v dejavnosti vrtca z namenom izboljšanja medsebojnih odnosov, ki vplivajo na celosten proces dela v vrtcu.